Att göra

Veckan går mot sitt slut och allt man ska hinna med över helgen hopas sig i skallen. Jag hade tänkt att jag skulle tömma vedboden igår, men det blev annat. Så det är väl en sak som kanske skulle funka? Ikväll ska jag gratulera min kollega som tar klivet in i ”Gubbvärlden” idag. Hemska tanke !!! Själv har man många år kvar och det känns mer än tryggt. En stänkare kanske jag får i mig, där jag kan få känna ett lyckorus en liten stund. Nå väl helgen var det ja. Jag har haft funderingar på vissa saker och jag tror jag ska ta itu med dem. Spännande..

Trevlig helg alla Bloggare/läsare !  

Kommentarer
Postat av: //Remington

Blev det något gjort första dagen av helgen? Stänkaren verkade bästa alternativet. Vedboden vilket öde. Önskar er en härligt bra söndag. //Remington

2009-04-18 @ 23:34:12
URL: http://metrobloggen.se/rolfremington

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0