Våren, vart?

Är det bara jag eller finns det fler som känner spinnet inom sig? Det är samma spinn som inför julafton, alla saker ska ställas till rätta på något vis. Själv har jag skolarbete som hopar sig, jobb som ska  sammanställas inför sommaren, ekonomin som har ett större flöde ut än in, och segelbåten ska ner i drickat, veden på rot ska kapas, jag fyller år på fredag (det är det många som gör), datorer till nära och kära ska fixas, deklarationer fixas och för att inte tala om min egen, huset ska målas om och ni förstår själv. Mitt i allt detta så ska jag hinna med fritidsintressen som har blivit mer ett måste än jag ser det roliga i det.
  Kan ju vara så att jag gör mer för andra, än andra gör för mig, vilket är självklart när jag tar ”helikoptern” upp en bit och skådar ut över min situation.
Nä nu ner till förorten Sundsvall för att se över personalsituationen.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Säg till när det blir taklagsfest! Elller "måla-om-huset-fest"!

2009-05-02 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0