Det går som tåget.

Sitter på tåget mot Göteborg.. Ganska intressant med denna teknik. Kan med hjälp av internet sköta den mesta delen av administrationen på mitt jobb och ändå vara på resande fot. Att SJ skapat tåg som går smidigt med alla tänkbara bekvämligheter är kanon. Men ska det vara så svårt att få till tågen så man slipper uppleva resan som en karuselltur?

  Nå återstår den sista delen av uppladdningen inför Göteborgsvarvet. Självklart kan ni följa mig och mina mellantider..

Vill du följa mig på Göteborgsvarvet? 

Skicka ett SMS fån din mobiltelefon där du skriver: GV 49658
till 727 00 kostnad 25 SEK/beställning.

Då får du sms med mina tider var 5e kilometer, målgång osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0