Nerver..

Nu packas det till GBG-varvet. Eller ja inte nu, men om ngn. timme kanske. Sen blir det tåg i glada vänners lag. Det jag funderar på är hur åker man tåg utan att dela en flarra vin osv.? Sen väl framme blir det kul med middag och hela köret, men utan alkohol, åtminstone för min del. För jag tror att mina förutsättningar om möjligt blir sämre om jag partar kvällen före ett 2,1 mils lopp. Nå väl jag återkommer i bloggen med tider och så vidare: för er som inte tänker följa loppet på www.goteborgsvarvet.se

Nu återstår den mentala uppladdningen.. Vad är det egentligen ? Fokus på mål, koppla bort allt runt omkring och bla bla bla.. Hur f-n kan man fokusera på något som ligger så långt fram att man knappt vet om man har dött av ålderdom innan man kommit dit. Och framför allt hur kopplar man bort 67000 andra löpare och ett par hundra tusen åskådare..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0